FANDOM

ProfilEdytuj

Rin Kaenbyou

Nazwa:

火 焔 猫 燐 (かえん びょう りん) (通称: お 燐)

Rin Kaenbyou Pseudonim: Orin

Rasa:

Kasha

Zdolności:

Moc odprowadzenia zwłok. Umiejętność kontrolowania złych duchów z piekła

Wiek:

Nieznany

Zawód:

Kontrolowanie duchów w Piekle Płonących Płomieni

Miejsce zamieszkania:

Piekło Płonących Płomieni,Pałac Duchów Ziemi

Opis wyglądu:

  • (Touhou 11, 12,5) Posiada czarne kocie uszy oraz czerwone oczy.Jej czerwone włosy są związane w dwa warkocze i są ozdobione czarnymi wstążkami.Nosi czarną sukienkę z zielonymi zdobieniami. Jedną ręką pcha ona taczkę, a w drugiej trzyma niebieskiego ducha. Otacza ją wiele takich duchów.

Znajomości:

Występowanie:

Titles:

See Character Titles

Rin Kaenbyou lub Orin jest jedną z zwierzątek Satori, którego zadaniem jest przewóz zwłok do byłego Piekła Płonących Płomieni do regulacji ciepła. Przed wydarzeniami z Subterranean Animism , Rin nauczyła swoją starą przyjaciółkę Utsuho nowo nabytej mocy, oraz opowiedziała jej plany na podbój ziemi. Była przerażona na myśl o przyszłości jej przyjaciółki i o karze, która dostanie od jej pani (choć Satori nigdy by tego nie zrobiła i to było tylko myślenie Rin). Postanowiła wysłać złe duchy na ziemią aby zwabić youkai, aby jej pomogli, ale zamiast nich przybyli ludzie. Widząc, że ludzie są nieoczekiwanie potężni, prosi Utsuho o pomoc.

Profil w GrzeEdytuj

Boss poziomu 5 Piekielny Wypadek Drogowy
Rin Kaenbyou (Pseudonim: Orin )

Gatunek: Kasha
Umiejętność: Moc porwać zwłok

Jej prawdziwe imię to Rin Kaenbyou.
Ona nie lubi długich nazw, więc wszyscy nazywają ją Orin .

Kot, który żyje wśród płomieni, i jest zwierzątkiem Satori. Ponieważ ona jest dobrze znana i może rozmawiać swobodnie z trupami i duchy, ona jest odpowiedzialna za kontrolowanie duchów w byłym Piekle Płonących Płomieni.

Ma starą przyjaciółkę imieniem Reiuji Utsuho. Byli bliskimi przyjaciółmi, zanim Satori zaczęła dbać o nią, był to czas, kiedy podziemie było oddzielone od piekła.

Pewnego dnia poczuła zakłócenia z byłego Piekła Płonących Płomieni.
Płomienie były znacznie silniejsze niż zwykle.

Regulacja płomieni była praca Utsuho. Orin poszła odwiedzić Utsuho i był zaskoczony tym, co zobaczyła.
Odkryła jak przerażająco dużą moc dano jej przez kogoś.

Od tego czasu siła Utsuho zaczęła rosnąć i poszukiwać mocy.
Ostatecznie, zaczęła mówić o podboju ziemi i przekształceniu jej w upalny piekło.

Nie ma mowy, żeby ona mogła być w stanie to zrobić. Nie ma mowy, żeby Satori pozwoliła na to.
Jeśli ktokolwiek dowiedział się o jej podziemnym planie, oni prawdopodobnie zajmą się Utsuho.
Zdumiona przez zmianę jej przyjaciółki, Orin zaczął zagłębiać się w zakazane sztuki.

Tą zabronioną sztuką było wysyłanie złych duchów na ziemie. Gdyby mogła stworzyć jakiś incydent na ziemi, youkai coś na pewno by zmienili.
Próbowała zdobyć youkai z nad ziemi, aby jej pomogli, ale w końcu pojawił się przed nią człowiek z nad ziemi.

Człowiek był nieoczekiwanie silny, a co więcej, że specjalizował się w eksterminacji Youkai.
Jeśli ona naprawdę jest tak silny, może ona będzie w stanie poradzić sobie z Utsuho.

Wszystko byłoby w porządku, jeśli Orin właśnie poszła do Satori w pierwszej kolejności, ale myślałem, że tak będzie lepiej, jeśli ona będzie próbowała ukryć co Utsuho robi. Jeśli Satori dowiedziałaby się o planie Utsuho, ona myśli, że ona nie będzie marnować czasu zajmując się Utsuho. Oczywiście, to nie było prawdą, ale tak jak dzieci boją się rodzicom zdradzić swoje tajemnice, Orin bała się, że Satori dowiedziała by się jej. Orin trochę bała się Satori.

CiekawostkiEdytuj

  • Znaki dla Kaenbyou oznaczają dosłownie "płonący kot". Pierwszy dla Rin oznacza "fosfor".
  • Kasha to rodzaj youkai, które pojawiają się w warunkach sztormowych by przewieść ciała grzeszników do piekła. Są one uważane za koty, które zamieniły się w youkai (np. przez długi czas). Czasami świątynie w pobliżu miejsc, w których są kasha żyły posiadały dwa pogrzeby za zmarłych: po pierwsze, trumna wypełnionych kamieniami, tak aby kasza nie zakłóci pogrzeb przez porwanie zmarłego.
  • W buddyzmie kasza jest ognistym rydwanem, który przewozi martwe grzeszników do piekła.
  • Rin jest pokazywana pchając taczkę, który jest znany także w języku japońskim jako 猫 车 (lub dosłownie koszyk kota).
  • Rin może być najbardziej trwałym boss Touhou, występując jako połowa bossa w trzech etapach oprócz bycia bossem wszystkich etapów w jednej grze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki