FANDOM

Alice Margatroid

Nazwa:

アリス・マーガトロイド (♫)

Alice Margatroid

Rasa:

Mag (była wcześniej człowiekiem, zmieniona rasa ze względu na trening i jej dużą zręczność)

Zdolności:

Magia, lalkarstwo

Wiek:

Nieznany, lecz jest młoda jak na youkai

Zawód:

Mag

Miejsce zamieszkania:

Las Magii

Opis wyglądu:

  • (Touhou 10.5) Tak samo jak w Touhou 7.5, z różnica, iż jej oczy mają jaśniejszy odcień zielonego. Wiele czerwonych ubiorów stały się różowymi, a lalka trzyma coś w rodzaju tasaka.
  • (Touhou 8) Jasnobrązowe oczy z lekką domieszką pomarańczowego, krótkie blond włosy oraz trzyma dużą czarną książkę owiniętą czerwoną wstęgą z dziurką od klucza. Jest ubrana w pastelowo niebieską sukienkę oraz jest owinięta różową wstążką z białymi falbankami u pasa oraz wokół szyi. Ma różową opaskę na włosach. Blisko niej znajduje się lalkę ubrana w czerwony strój oraz przywiązaną na włosach czerwoną wstążkę. Ma białe skarpety i nie ma ubranych kozaków.
  • (Touhou 7.5) Tak samo jak wyżej, z wyjątkiem, iż jej oczy są koloru oliwkowego, jej opaska na włosy jest koloru czerwonego i jest ubrana w wysokie, czarne kozaczki. Kolory są bardziej nasycone. Można zauważyć u niej palec środkowy i wskazujący zawinięte bandażem. Jej lalka ma szarawy strój, biały fartuch i zawiązaną na szyi czerwoną muszkę.
  • (Touhou 7) Tak samo jak w Touhou 8, lecz w tym przypadku jej oczy są błękitne, nie ma ubranych butów oraz nie ma na portrecie lalki w pobliżu.
  • (Touhou 5) Beżowa sukienka i przywiązany do niej pełno niebieski fartuch. Na czubku głowy ma przywiązaną niebieską wstążeczkę. Ma żołte oczy oraz blond włosy.

Znajomości:

Występowanie:

Titles:

See Character Titles

Informacje ogólneEdytuj

Alice Margatroid jest magiem, znanym przede wszystkim z jej umiejętnego wykorzystania lalek oraz z tego, że jest samotnikiem.

HistoriaEdytuj

Alice po raz pierwszy pojawia się w Mystic Square. Walczyła z bohaterką z pomocą swych żywych lalek. Była pierwszym bossem, którą spotykała nasza postać po wejściu do Makai.

Lalki, które posiada, nazywają się Shanghai and Hourai. Shanghai ma różne stroje, ale zawsze nosi czerwoną wstążkę we włosach. Nie ma żadnego oficjalnego obrazka Hourai (pojawia się jedynie jako final spell card Alice), więc wszystkie fanowskie rysunki Hourai są oryginalne. W Imperishable Night, Alice używa Shanghai do pomocy w wystrzelaniu pocisków. Obydwie lalki zostały użyte jako bronie przez Alice w Immaterial and Missing Power w kartach zaklęć; ich duchy wydają się być identyczne. W Scarlet Weather Rhapsody, podczas gdy Shanghai i Hourai są wciąż spell cardsami, karta Hourai przyzywa wiele lalek w tym samym czasie, wszystkie o takim samym duchu jak Shanghai. Traktowanie Shanghai i Hourai jako unikalne lalki jest sprzeczne z Perfect Cherry Blossom, w którym było wiele kopii lalek, używanych w kartach zaklęć.

W Immaterial and Missing Power większość ataków Alice była związana z lalkami, które albo atakowały, albo były używane jako materiały wybuchowe. Ona jest specjalistką od lalek, ale lalki są bardziej jak hobby w porównaniu do jej pełnej mocy.

W Touhou Hisoutensoku Alice tworzy ogromną lalkę i testuje ją w walce przeciw Cirno pod koniec jej Story Mode.

CiekawostkiEdytuj

Imię i koncepcjaEdytuj

  • Imię Alice jest nawiązaniem do bohaterki słynnej powieści Lewisa Carrolla "Alicja w Krainie Czarów", również większość wrogów w extra stage'u Mystic Square są kartami, w stylu tych z animowanej wersji powieści Walta Disney'a. Tytuł BGM wykorzystanego w tym stage'u oznacza "Alicja w Krainie Czarów".
  • Nazwisko Alice jest w oparciu o Miss Murgatroyd z książki Agathy Christie "Morderstwo odbędzie się..."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki