FANDOM

HakureiShrine.jpg

Świątynia Hakurei widziana w Scarlet Weather Rhapsody

Świątynia Hakurei (博麗神社, hakurei jinja) jest to mała Shintoistyczna świątynia (神社, jinja) leżąca w górach na wschodzie, w izolacji od społeczeństwa. Znajduje sie na granicy pomiędzy tym światem a Gensokyo. Jest dostępna jednocześnie z obydwu stron. Żeby przejść z jednej strony na drugą muszą być spełnione jakieś nieznane warunki.

Świątynia ta jest domem dla Reimu Hakurei. Wygląda na to, że jest ona także popularnym miejscem spotkań dla dziewczyn z serii Touhou. Za świątynią znajduje sie lasek drzew wiśniowych, który jest popularnym miejscem do oglądania kwitnących wiosną kwiatów wiśni.

Istnieje od wielu pokoleń (co najmniej od trzynastu). Ponieważ światynia jest utrzymywana w starym stylu jest ona słabo chroniona od chłodu. Długo wydawało się, że Świątynia Hakurei jest jedyną świątynią w Gensokyo, lecz niedawno pojawiła się tam także Świątynia Moriya. Podczas wydarzeń w Scarlet Weather Rhapsody, została zniszczona dwa razy. Raz przez trzęsienie ziemi spowodowane przez Tenshi Hinanai. Drugi raz podczas walki Tenshi z Yukari Yakumo. Świątynia została także dwukrotnie odbudowana. Pierwszym razem przez Tenshi(zmusiła ją do tego Reimu). Za drugim razem z pomocą przyszły Sakuya Izayoi, Alice Margatroid oraz Suika Ibuki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki